Nabava organskih surovin
V TEEKANNE smo prepričani, da lahko svojo odgovornost do prihodnjih generacij izpolnimo le, če čim bolj vplivamo na trajnostno gojenje surovin, ki se uporabljajo za naše izdelke.
Zelo nam je pomembno, da nenehno povečujemo nakup organsko certificiranih surovin. Na ta način pomagamo k nadaljnjemu širjenju ekološkega kmetovanja in trajnostnemu varovanju našega okolja. Poleg tega pivce čaja podpiramo z zdravo, naravno prehrano brez sintetičnih pesticidov in umetnih dodatkov – pomemben trend, ki je vedno močnejši. Temu trendu se želimo pridružiti kot podjetje in hkrati dejavno prispevati k zaščiti naših ekosistemov.
Kaj natančno pomeni ekološko in zakaj je organsko tako pomembno za TEEKANNE?
Ekološki logotip EU določa živila, ki prihajajo iz nadzorovanega ekološkega kmetovanja. Ekološko kmetovanje se osredotoča predvsem na trajnost, ohranja naravne vire in pozitivno vpliva na naše okolje. Poleg tega pomembno prispeva k ohranjanju kulturne krajine. Vsi naši ekološki izdelki TEEKANNE so označeni z naslednjimi logotipi:
Glavna ideja ekološkega kmetijstva je delo v sožitju z naravo.
Ekološko kmetovanje zasleduje cilj:
- Za vzpostavitev čim bolj zaprtega krogotoka hranil. Lastna kmetija mora biti osnova za krmo in hranila.
- Ohraniti rodovitnost tal in jo dolgoročno izboljšati.
- Da bi preprečili onesnaževanje našega okolja s prepovedjo kemičnih snovi, kot so pesticidi in herbicidi.
V ospredju so naslednji ukrepi:
Brez uporabe genskega inženiringa
brez uporabe lahko topnih mineralnih gnojil
brez zaščite rastlin s kemično-sintetičnimi sredstvi
Različna, široka kolobarjenja s številnimi posevki
Brez uporabe kemično-sintetičnih regulatorjev rasti ali hormonov
Ohranjanje rodovitnosti
tal s pomočjo uporabe
humusa
Uporaba organsko vezanega dušika
Omejena živina, strogo vezana na območje
močna omejitev uporabe dodatkov v končnem izdelku; navedeni so dovoljeni dodatki
Brez obsevanja živil v ekološki pridelavi hrane.
Od uvedbe linije TEEKANNE ORGANICS obstaja privlačna ponudba ekoloških čajev, posebej za našo mlado ciljno skupino.
Mi skrbimo za naše okolje. Zato si bomo še naprej prizadevali, da bi na trg pripeljali nadaljnje ekološko kakovostne proizvode in tako trajnostno zaščitili naravo.